Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

Sprawy budowlane

Kategoria: Sprawy budowlane
Nazwa pozycji: Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Opłata skarbowa:

Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.) :

  • od decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy - 56,00 zł
  •  od przedłożonego pełnomocnictwa - 17,00 zł

Obowiązek uiszczenia opłaty skarbowej od wydania decyzji powstaje w momencie złożenia wniosku o jej wydanie. Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się na dowód wpłaty (dostępny w UG Grębów w pokoju nr 17) lub przelewem na rachunek Urzędu.

Nr rachunku bankowego: 71 9439 0007 2001 1008 2407 0001.

Podstawa prawna:
  • art. 63 ust. 5 ustawy z 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami)
  • art.155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. ? Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami).
Miejsce załatwiania sprawy: Urząd Gminy Grębów pok.17, tel 015 811 29 11
Termin załatwienia: Do 14 dni od daty złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy: Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Wójta Gminy Grębów w terminie 14-tu dni od daty jej doręczenia.