Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

Urząd Stanu Cywilnego

Kategoria: Urząd Stanu Cywilnego
Nazwa pozycji: Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Opłata skarbowa: 39zł -za decyzję
Podstawa prawna: Art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r., Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 1986 r., Nr 36, poz. 180 z późn. zm.).
Miejsce załatwiania sprawy: Urząd Gminy Grębów pokój nr 10 tel.015 811 28 01
Termin załatwienia: Do 30 dni (po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego) a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi sie do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Dodatkowe informacje:

Wymagane dokumenty:
 -dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC
-dokument stwierdzający tożsamość.