Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

Urząd Stanu Cywilnego

Kategoria: Urząd Stanu Cywilnego
Nazwa pozycji: Wydawanie dokumentów z ksiąg stanu cywilnego i potwierdzenie danych osobowych
Opłata skarbowa: 22 zł -za odpis skrócony
33 zł -za odpis zupełny
24 zł -za zaświadczenie o dokonanych wpisach lub o ich braku oraz za zaświadczenie o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego
Podstawa prawna: Art. 79 - 83 ustawy z dnia 29 września 1986 r., Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 1986 r., Nr 36, poz. 180 z późn. zm.).
Miejsce załatwiania sprawy: Urząd Gminy Grębów pokój nr. 10 tel.015 811 28 01
Termin załatwienia: Niezwłocznie po wpłynięciu podania.
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje:

Wymagane dokumenty:
-podanie
-dokumenty tożsamości.

O dokumenty stanu cywilnego może się ubiegać osoba, której stan cywilny został w akcie stwierdzony, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek lub przedstawiciel ustawowy oraz każdy kto wykaże w tym interes prawny.