Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

Referat Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Drukuj
Referat Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Osoby odpowiedzialne

mgr inż. Iwona Zagrobelny

Stanowisko: Kierownik Referatu inwestycji i Planowania Przestrzennego

Tel: 15 851 37 64

15 811 27 15 wew. 64

E-mail: inwestycje@grebow.com.pl;

WWW: www.grebow.com.pl

Do zakresu zadań należy: a) kierowanie działalnością referatu, b) nadzór nad prawidłowym i terminowym załatwianiem spraw przez pracowników referatu, c) przygotowywanie projektów uchwał wynikających z zadań referatu, d) nadzór nad realizacją zadać z zakresu: inwestycji gminnych, drogownictwa, planowania przestrzennego, e) pozyskiwanie i rozliczanie środków pomocowych, f) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, g) prowadzenie statystyki sprawozdawczej w zakresie prowadzonych spraw, h) przekazywanie informacji ze stanowiska do publikacji w "BIP", i) udostępnianie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań wykonawcom oraz organom kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, j) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

mgr inż. Janusz Żaczek

Stanowisko: Stanowisko ds. budownictwa

Tel: 15 851 37 65

15 811 27 15 wew. 65

E-mail: budownictwo@grebow.com.pl;

WWW: www.grebow.com.pl

Do zakresu zadań należy: a) prowadzenie całości spraw związanych z realizacją zadań własnych gminy wynikających z prawa budowlanego, b) współdziałanie w prowadzeniu postępowań udzielenie zamówienia publicznego, c) realizowanie zadań dotyczących odbioru robót budowlanych finansowanych ze środków budżetowych i unijnych, d) kosztorysowanie i organizowanie zadań przedprojektowych w zakresie budownictwa, e) organizowanie odbiorów obiektów inwestycyjnych i remontowych, kompletowanie dokumentacji powykonawczej, atestów na materiały i urządzenia, gwarancje, f) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie wykorzystywania środków na remonty i inwestycje, g) realizacja zadań z zakresu funkcjonowania oświetlenia ulicznego, h) przekazywanie informacji ze stanowiska do publikacji w ?BIP?.

mgr Marta Bajda

Stanowisko: Stanowisko ds. planowania przestrzennego

Tel: 15 851 37 67

15 811 27 15 wew. 67

E-mail: plp@grebow.com.pl;

WWW: www.grebow.com.pl

Do zakresu zadań należy: a) prowadzenie procedury planistycznej związanej z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wydawanie decyzji, b) prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu, c) wydawanie zgody na wejście w teren działek gminnych oraz wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w miejscowych planach zagospodarowania oraz studium d) rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydanych przez inne organy administracji publicznej oraz ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu e) przekazywanie informacji ze stanowiska do publikacji w ?BIP?.

Elżbieta Bąk

Stanowisko: Stanowisko ds. drogownictwa i melioracji

Tel: 15 851 37 66

15 811 27 15, wew. 66

E-mail: drogownictwo@grebow.com.pl;

WWW: www.grebow.com.pl

Do zakresu zadań należy: a) prowadzenie ewidencji dróg gminnych, b) współdziałanie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, c) realizacja zadań z zakresu utrzymania, budowy, remontów, odbudowy dróg gminnych, zadaszeń przystankowych, zatok autobusowych, d) realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych, e) nadzór nad wykonawstwem robót na drogach i mostach, f) prowadzenie statystyki sprawozdawczej w zakresie prowadzonych spraw, g) nadzór nad bezpieczeństwem ruchu drogowego, oznakowaniem dróg gminnych, h) prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką wodną na terenie gminy, i) współdziałanie z terenowymi spółkami wodnymi przy określaniu potrzeb konserwacji urządzeń melioracyjnych, j) organizacja i przeprowadzanie zamówień, przetargów na roboty konserwacyjno-melioracyjne,