Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

Udzielenie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów

Drukuj
Potrzebne dokumenty
Wniosek o wycinkę drzewa, w załącznikach poniżej

Opłaty skarbowe

Zwolnione z opłaty skarbowej na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.Nr 225 poz.1635) Podstawa prawna Art.83 ustawy z dnia ustawa z dnia 16 października 1991 r. o ochronie przyrody (Dz.U.Nr 92 poz.880 z późniejszymi zmianami)

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Grębów - pokój Nr 7 tel. 015 811 27 15

Termin załatwienia
Wydanie decyzji następuje w terminie miesiąca od daty wpływu kompletnego wniosku, w sprawach skomplikowanych do 2 miesięcy

Tryb odwoławczy
Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Dodatkowe informacje
Wypełniony wniosek (druk poniżej) powinien zawierać:
- imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości
- tytuł prawny władania nieruchomością
- przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu
- obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm
- wielkość powierzchni, z której będą usuwane krzewy;
- akceptację właściciela luz zarządcy nieruchomości na proponowane usunięcie zieleni w przypadku, gdy teren nie jest własnością wnioskodawcy.

Załączniki

  • Ilość pobrań: 37